donderdag 13 januari 2011

concert.

woaaaaaaaaaah!
ik zie echt elke dag een poster van een concert. x')
ik zag er vandaag een van drake dat hij op 23 december naar belgiƫ komt, maar waar? dat weet ik niet.
gisteren zag ik er een van usher en taylor swift. usher komt op 3 maart ik denk naar sportpaleis in antwerpen, maar ik weet het niet zeker en TAYLOR SWIFT kom op 6 maart! echt super leuk! maar jammer dat ik niet mag.. :( van justin bieber heb ik nog geen poster gezien maar hij komt op 30 maart naar sportpaleis in antwerpen. maar ik mag nieeeet! :'( ik hoop dat hij in 2012 nog een keer komt, want dan woon ik in nederland en dan kan ik met een vriendin gaan.
okeejj, dit was dus echt geen boeiend nieuws, maar ik dacht er even aan en ik vond het wel leuk om erover te schrijven. :)

xoxo rumeysa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten