zaterdag 15 januari 2011

day three.

Iemand die je mist.

eigenlijk mis ik niet 1 iemand, maar meer mensen zoals mijn vriendinnen en familie in nederland.

zoals jullie weten ben ik dit jaar naar belgië verhuisd. het was erg moeilijk, want ik moest iedereen achterlaten, mijn vriendinnen en mijn familie.
hier in belgië heb ik maar 1 oom en 1 tante.  ik zie ze niet zoveel, want ze wonen best wel ver.
mijn tante in nederland woonde één huis verderop dus was het makkelijk om naar ze toe te gaan. bijvoorbeeld wanneer ik me verveelde ging ik naar mn tante toe en vroeg ik aan mn nicht of we even naar de stad konden gaan of we keken samen een enge film.
















ik mis mn vriendinnen ook heeeeeeeel erg! :(
toen ik nog net was verhuisd huilde ik bijna elke dag dat ik terug wou en het hier niet leuk vond.
en nu?
nu huil ik niet meer, want we gaan in de zomervakantie waarschijnlijk terug dus eigenlijk ben ik nu SUPER blij. :')

xoxo rumeysa


Geen opmerkingen:

Een reactie posten