vrijdag 14 januari 2011

day two.

Mijn ouders.

mijn ouders zijn nog niet zo oud allebei in de 30. mijn moeder is 35 jaar en mijn vader is 38 jaar oud. ik krijg vaak van mensen te horen dat mn ouders erg jong zijn, maar ik vind dat het niet zo is. mn moeder is getrouwd toen ze 19 was en mijn vader was 22. mijn moeder was 21 jaar toen ze mij kreeg dusja ze was eigenlijk niet té jong. veel mensen denken dat mijn ouders geen nederlands kunnen spreken, omdat ze in turkije zijn geboren, maar mn moeder spreekt vloeiend nederlands, want ze 4 jaar toen ze in nederland kwam wonen. mn vader spreekt niet zo goed nederlands, want hij was pas 23 toen hij in nederland kwam wonen.

ik hou erg veel van me ouders ookal maken ze me soms gek. :') ze zijn erg belangrijk voor me en ik zou niet willen dat er iets zou gebeuren met een van ze.
soms heb ik weleens ruzie, maar dan komt mn moeder altijd naar me toe en geeft ze me een kus en is alles weer goed. :D
verder heb ik eigenlijk niks te vertellen dus ik denk dat dit wel genoeg is. :)

xoxo rumeysa.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten