dinsdag 11 januari 2011

HELLO.

Haii,
vandaag begin ik dan met bloggen. Ik ga in het Nederlands schrijven niet dat ik geen Engels kan, maar het is makkelijker in het Nederlands om dingen uit te leggen. Misschien stap ik later als ik alles goed begrijp en alles goed gaat wel over naar het Engels. Ik doe dit voor het eerst en daarom heb ik nog niet zoveel inspiratie en ja daarom begin ik met de 30 challenge day. :)

dag 1; over mezelf.
dag 2; mijn ouders.
dag 3; iemand die je mist.
dag 4; mijn favorite plek.
dag 5; wat ik vandaag gegeten heb.
dag 6; waar ik om moet huilen.
dag 7; waar ik blij om word.
dag 8; vandaag.
dag 9;  mijn klas.
dag 10; mijn outfit.
dag 11; wishlist.
dag 12; een ruzie.
dag 13; mijn favorite herrinering
dag 14; mijn leukste verjaardag.
dag 15; mijn toekomst.
dag 16; overleden personen.
dag 17; een tv programma.
dag 18; mijn voorbeeld.
dag 19; blunder.
dag 20; opmerkelijke gebeurtenis.
dag 21; de weg naar school.
dag 22; een droom.
dag 23; januari
dag 24; laatste item die je gekocht heb.
dag 25; wat ik anders had willen doen.
dag 26; mijn haar.
dag 27; wat mij boos maakt.
dag 28; de verhuizing.

dag 29; dingen die ik graag wil doen.
dag 30; 30 challenge day.



xoxo rumeysa

Geen opmerkingen:

Een reactie posten