maandag 24 januari 2011

day six and seven.

halloooo,
sorry dat ik de laatste dagen niks meer post, maar dat komt door het huiswerk en doordat ik het vergeet. -.-
nou, daarom zal ik vandaag 2 dagen posten. :)

Waar ik om moet huilen.

ik denk dat het mn familie en vriendinnen zijn die me aan het huilen kunnen maken, want zij kunnen me het snelst kwetsen en pijn doen.

Waar ik blij om word.

waar ik blij om word?
uuhmm... ik word blij als iemand met leuk nieuws komt of me laat lachen. hier heb ik nog een lijstje met personen of dingen die me ook blij maken:

-mijn zusje
-mijn nicht (want die is echt té grappig :'D )
-mijn nichtjes (Esra, 14 en Elif, 12)
-mijn kleine neefjes (Miraç, 1, Emre, 1 bijna 2 en Abdulaziz, 1 :D)
-mijn familie
-mijn vriendinnen
-justin bieber


xoxo rumeysa

p.s. ik zal zometeen even mijn outfit posten. :)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten